تاریک خانه
تاریک خانه

تاریک خانه

کافه بلاگ

کافه بلاگ به روایت (سام - وندا - رضا) :
« فکر اولیه کافه بلاگ کمتر از سه ماه پیش به وجود آمده و سه جوان به نامهای هومن و بابک و مازیار به کمک هم این کار جالب را انجام داده اند. گپ دوستانه ما با کافه بلاگیها اینگونه شروع میشود.
سام: اصلا نیازی به همچین جایی برای وبلاگی ها هست؟ منظورم اینه که وبلاگ خودش دنیایی داره که همون محیط مجازی هستش ، اصلا پیوند دادن این دنیای مجازی به دنیای حقیقی کار مفیدیه؟
هومن: درسته. الان وبلاگها دنیای مجازی بزرگی را تشکیل دادند و در این دنیا خواننده های این وبلاگها فقط با یک اسم بلاگ محبوب خود را میشناسند و حتی دلبستگی هایی هم به وجود آمده که در دنیای حقیقی مصداقی نداره، ولی ما گفتیم حتما جالبه که این افراد باهم در دنیای حقیقی هم آشنایی داشته باشند!
...
جاتون خالی! خیلی افتتاحیه خوبی بود. حدود صدوپنجاه،شصت نفری اومده بودن و برای ما هم خیلی جالب بود. یک موضوع جالب هم این بود که همه همدیگرو با اسم وبلاگها صدا میکردن. کلا روز خوب و بامزه ای بود.
یکی از این اتفاقات بسته ای بود که برای ما فرستاده شده بود و آدرس گیرنده آدرس کافه بلاگ بود و ما هم انتظار نداشتیم وقتی باز کردیم دیدیم یک آبکش برامون از سایت آبکش فرستادن و کلی برامون جالب بود!
...
در آخر گفتگوی ما یکی از مدیران پرشین بلاگ به کافی شاپ می آید و بعد از او هم یکی از بلاگرهای معروف اجتماعی به کافه بلاگی ها سر میزند ما هم برای اینکه بشتر از این وقت دوستانمان را نگیریم با آنها خداحافظی میکنیم.
...
کافه بلاگ را میتوانید در طبقه ی دوم برج بیژن میدان محسنی پیدا کنید. کافه ای دنج و کوچک برای وبلاگی ها. » کامل
باید جای جالبی باشه، نه ؟!
نظرات 2 + ارسال نظر
سهیل ابریشمچی شنبه 19 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 11:17 ب.ظ http://blogx.info

از این که به وبلاگ من سر زدید ممنونم. صفحه زیبای سایتتون واقعا نظر منو جلب کرد موفق باشید.

بهار دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 01:05 ق.ظ http://baharkhanom.blogsky.com

اینجا خیلی قشنگ شده .قالب جدید مبارک .

بهار جان ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد