تاریک خانه
تاریک خانه

تاریک خانه

تکه های گمشده

نمی دانم تا حالا این حس را پیدا کردید که دوست داشته باشید دیگه ننویسید، فقط بخونید تا جایی که خوابتون بگیره برید بخوابید. تا ته ذهنتون را پرکنید از اون نوشته هایی که انگار همزاد شما یا کسی که روحش به شما نزدیکه وقتی اونها را نوشته.
وبلاگ نویسی یکی از خوبی های بزرگش اینه که چند برابر زمانی که صرف نوشتن می کنید شما را درگیر وبلاگ های دیگه می کنه. مثل روزنامه نگاری که هرروز خودش را مجبور به خوندن روزنامه های دیگه می کنه، البته بدون اجبار و از روی علاقه.
من هم گاهی ترجیه می دم حس خودم را تو نوشته های بقیه پیدا کنم. وبلاگ هایی که خیلی اتفاقی پیداشون می شه و گاهی می مانند وگاهی مثل یک ورق کاغذ هرچی دنبالشان می گردی پیدایشان نمی کنی.
البته همیشه نمی شه یک مطلب بلند و بالا در معرفیشان نوشت، بهتر است گوشه ای توی وبلاگ برای این معرفی های یک خطی داشته باشیم، یک وبلاگ کوچک کنار نوشته های اصلی. البته گاهی می توانند موضوع یک یادداشت جدید هم قرار بگیرند.
چند تا وبلاگی که خیلی وقت نیست پیدایشان کردم در اثر همان اتفاق اینجا می گذارم با تکه ای از نوشته شان.
 
« برام نوشتی :
آمدنی ؛ رفتنیه
نفهمیدم کی آمدی و کی رفتی .
همیشه همینطوره قدر همه را بعد از ؛ از دست دادنشان می فهمم .
وای که اتفاقات این زندگی چقدر ناگهانی ما را در بر می گیره... »
« می دونی رفیق !
همه زندگی یه به تو چه بزرگه ...
سرتو بندازپایین و صدات در نیاد...هر چی بیشتر بپرسی ضایع تر میشی... »
« آخ آخ دیدی صدای پاییز داره میاد؟ به صداهای دور و بر گوش بده ...صداهای بنفش...قهوه ای ... نارنجی چرک.. آبی تند ... خش خش ...قار قار...و حس غار... حس مهاجرت ... حس...حس تنهایی تو کویر...»
« حس سفر دارم...دارم کوله بارمو جمع میکنم. کمکم کنید چیزی جا نذارم...»
« روز پدر گذشت و ماهم هی خودمو زدیم به اون راه... هر چی خواستیم بریم بهشت زهرا نشد. نمیدونم چه جوری بود اصلاْ جور نشد. خیلی دلم میخواست برم.
بابا میدونم دیروز همش حواست به ما بود ببینی به یادت هستیم یا نه. آخه مگه میشه به یادت نباشیم؟ما هر چی داریم از زحمتای تو داریم. اون عکس خوشگلتو پاسپارتو کردم که مامان ببره بده قابش کنن... یه قاب طلایی خوشگل، برازنده ی همه ی خوبیهایی که ازت شنیدم.چقد الآن به دستات احتیاج دارم. با اینکه خیلی کوچولو بودم دستاتو یادمه .دو تا دست زمخت مردونه . فقط همین ... تمام تصور من از تو..
ادامه
نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 02:11 ق.ظ http://maah.blogsky.com

سلام به کسی که اسمی ازش ندارم...
دفعات بسیاری زیادی دست داده ولی جور دیگر .یعنی از کسل بودن وبلاگم !!از اینکه کسی بهم سر نزده .به نظرم من رکورد دار وبلاگ داری هستم با پنج بار داشتن وبلاگ و از دوباره شروع کردن.ببخشید زیاد نوشتم.
به ما سر بزن...
سبز باشی بای

بهشت سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 11:51 ق.ظ http://nochagh.blogsky.com

اولا از اینکه دوبار تو صفحه نظرات وبلاگ نچاق ابراز نظر کردید ممنون.
و از اینکه می بینم معرفی وبلاگ دوستان خوبی را کردی هم خوشحالم.
دیدار شما میتونه انگیزه در میون گذاشتن نظرات ام را قوی کنه موفق و پیروز باشید

بهار چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 03:30 ق.ظ http://baharkhanom.blogsky.com

اکثر ما هدفمون از وبلاگ خونی پیدا کردن تکه های گمشده س تو نوشته های دیگرون

مرتضی چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 01:26 ب.ظ http://mortezaa.blogsky.com

سلام
امیدوارم دری وری به من نگی و کتکم نزنی.
مرتضی هستم و دوباره تغیر آدرس
اینبار قول می دم آخرینش باشه
آدرس رو که می بینی
عنوان باشه زجه های قلم مرتضی
یا علی عیدت مبارک ...

مرتضی چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 04:20 ب.ظ http://mortezaa.blogsky.com

آره والله راست میگید.
راستی یک سایت پیدا کردم تا نبسته اون رو برو عضو شو خواستم توی صبحانه لینکش را بگذارم دیدم همه می گیرند اون رو الکی پرش می کنند آی دی ها رو مثل من لول در عین حال واست میل میکنم اسمش رو ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد