تاریک خانه
تاریک خانه

تاریک خانه

بی اینترنتی و ...

وقتی کامپیوترت دوباره ادا در می آوره و قصد هم نداره از خواب پاشه مجبور می شوی همان کارهایی را بکنی که قبل از وبلاگ و زمان جاهلیت و عصر حجر ملت مجبور به انجامش بودند ! این ها را هم که می بینید دارم می نویسم از با یک اکانت دزدی (!) تو یک کامپیوتر دیگه هست وگر نه از وقتی که پارس آن لاین این مسخره بازی ها رو در آورد اینترنت هم ندارم و سرگردان درپی یک isp درست حسابی می گردم که اگر شد یک اشتراک طولانی مدتی چیزی بگیرم ازش خیالم راحت شود. خلاصه که خیلی سخت است زندگی بی کامپیوتر و سخت تر از اون زندگی بدون اینترنت است. فعلا چند روزی باید بجای اینجا به وبلاگ های دیگه ای برید : )  من وبلاگ های عطر گل یاس - سروناز - بلوجینز و همه بروبچه های بلاگ اسکایی را پیشنهاد می کنم. متاسفم چند روزی را باید بدون من روزگار بگزرانید ; )
دعای هفته : خدا هیچ آدمی را از نعمت کامپیوتر و اینترنت محروم نگرداند !
نظرات 2 + ارسال نظر
مریم شنبه 28 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:10 ب.ظ http://b4u.blogsky.com

سلام من که اولین باره میام اینجا ولی امیدوارم مشکلت حل بشه و برگردی

بهار یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:00 ب.ظ http://www.baharkhanom.blogsky.com

آااااااااااااااااامین
خودم تو این دو سه روز بی اینترنتی را تجربه کردم می دونم بد دردیه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد