تاریک خانه
تاریک خانه

تاریک خانه

اعتراض به بستن وبلاگ ها

بعد از بسته شدن سرویس دهنده های اصلی وبلاگ برای کاربران ایرانی یعنی پرشین بلاگ و بلاگ اسپات و عدم امکان دسترسی به وبلاگ هایی که از این دو سایت خدمات گرفته اند توسط اکثر سرویس دهنده ها کاربران ایرانی یک نامه اعتراض آمیز نوشته اند که بقیه کاربران با امضا کردن آن اعتراض خود را به گوش رسانه ها و مسوولان امر می رسانند.
برای امضای بیانیه به اینجا بروید.

تکمیل : متاسفانه این محدودیت فقط گریبان این سایت های عمومی را نگرفته و وبلاگ حسین درخشان "سردبیر : خودم " نیز جزو وبلاگ های مسدود است، همینطور سایت صبحانه.
الان از وب پراکسی ایرانی که وبلاگ سرگردون معرفی کرده بود را امتحان کردم امکان دیدن صفحه هودر بوجود آمد. برای استفاده از آن به اینجا بروید.

لینک های اعتراض :
" وبلاگ ها را لطفا فیلتر نکنید "  خورشید خانوم
"  وبلاگ هایمان را آزاد کنید "  سرگردون
" تا سه شنبه صبر می کنم "  هودر
دسترسی و تماس با بیش از سی هزار وبلاگ نویس قطع شد "  ایران فردا
محدودیت دسترسی به پرشین بلاگ "  پرشین بلاگ

تصحیح : لینک هایی را که دسترسی مستقیم برایشان ممکن نبود از طریق وب پراکسی ها درست کردم.

نظرات 1 + ارسال نظر
بهار یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.baharkhanom.blogsky.com

سلام. اکثر لینک هایی که اینجا گذاشتید را نتونستم اجرا کنم
راستی یک بار یه بنده خدایی بهم گفته بود اگه قالب خواستی برات طراحی می کنم. به نظرت اگه بهش بگم قبول می کنه؟؟

لینک های بخش اعتراض احتمالا بله، چون آدرس های مستقیمشان مسدود است. حتما با آدرس هایی را که امکان دسترسی وجود دارد عوض می کنم.
الان هم آماده است، فقط کافی است یک بله بشنود !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد