تاریک خانه
تاریک خانه

تاریک خانه

خواب خوش رابطه

از وبلاگ خبر کده به نقل از پیک نت : « رهبران موتلفه اسلامی با گشایش یک دفتر خرید تسلیحات نظامی و همچنین خرید کلیه وسائل امریکائی که تاکنون بدلیل تحریم اقتصادی امریکا از طریق کشور آلمان خریده می شده است، با امریکائی ها وارد معامله سیاسی مستقیم شده اند. این دفتر در ترکیه باز شده و دولت آلمان بدلیل حساسیتی که نسبت به حفظ و گسترش مناسبات سیاسی- اقتصادی خود را ایران دارد، بزودی اطلاعات دقیق تری را در این مورد منتشر خواهد کرد...» ادامه 
تلاش برای بدست گرفتن افسار مذاکره مدت هاست خواب از سر جماعت های رسوا و زد مردمی حکومتی برای در آمدن از بحران سقوط ربوده است. سران جناح راست تنها راه بقا را ادامه یک دوره زندگی مزدورانه دیگر در سایه دادن امتیاز فراوان ( تا حدی که سبیل های مبارک عمو سام به میزان لازم و کافی چرب شود ) و گرفتن حداقل امتیازات که برای آنان تنها همان حق حیات است، دیده اند. با شروع جنگ با صدام حواسهایشان بیشتر تحریک شد و دانستند در دنیا چه می گذرد و بیشتر از قبل حسرت فرصت های بدست آمده مذاکره مسالمت آمیز با آمریکا را خوردند ولی چه سود که دیگر آمریکا آن آمریکای عاقل و به ظاهر صلح طلب زمان کلینتون هم نبود، اکنون آمریکا از سر راه بر می دارد هر مزاحمی را که نخواهد بفهمد در چه دنیایی زندگی می کند. البته هنوز کاملا نا امید نشدند و فکر می کنند می توانند مشکلاتشان را با پول این ملت حل کنند. به نظر می آید این نه یک رویای خوش که یک خواب آشفته است.
دیگر دهه های 50 و 60 گذشته است که با خرید جنگ افزار و سلاح و ... می شد خود را برای اربابان پول و زور لوس کرد و طرفدارانی بدست آورد. آقایان مصباح و موتلفه و ... امید به گور خواهند برد باردیگر جان و مال این ملت را به تمامی در دندان بگیرند و ما را به هر طرف بکشانند.
نظرات 1 + ارسال نظر
آتون شنبه 21 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:24 ب.ظ http://atoon.blogsky.com

تند و جسورانه می نویسید و این یک ویژگی مثبت و بسیار مهم برای یک نویسنده است اما در شرایط فعلی و با توجه به محدودیت ها و حساسیتهایی که روی وبلاگ نویسان وجود دارد بهتر است اندکی آهسته تر پیش رویم . موفق پایدار و سربلند باشید .

دوست عزیز بله من هم باورم آن است آهستگی و پیوستگی ثمره تضمین شده تری دارد تا تندی.
اما در تندی کلام چیز دیگری پنهان است و آن خشم است و نفرت که از دل و درون برون می آید و این دلیل بر گزینش و پسند عمل تند نیست که اگر باشد حکایت فدا شدن نسلی به دست نسلی دیگر است.
نمی دانم شاید این از ناتوانی من در کنترل قلم است ، یا این گرمایی است که در این دیار قلب را بجز با فریاد خنک نمی سازد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد