تاریک خانه
تاریک خانه

تاریک خانه

سلام

من هم آمدم. چرا که نه ؟ وقتی که پدرام- بقالی کوچه پایینی- هم weblog داره دیگه کسی مثل من که ارتباطم با اینترنت زمانی بود که هنوز خیلی از این خلق الله کامپیوتر هم نداشتند الان با این وضعیت آبرویی براش می مونه ؟ هر شب قبل خواب توی اون سررسیده که آخرین نوشته اش مال روزهای اول امسال است و بعدش به علت پیدا نکردن دفتری درست و حسابی و یا حتی باورتان می شود چند برگ کاغذ هنوز در مورد داستانهای سال نو هیچ نداره می نویسه خوب از روی تختش بلند شه بالای سرش روی میز با اون کامپیوتر میراث مانده بنویسد.
ها بد میگم؟
راحتتر از اونی که فکرش را بکنی. نه نیازی بود اون کتاب asp قطور را تا به انتها بروی نه بقیه کلاسهای آموزش html . همه اش در عرض دو دقیقه تمام شد.
خوشحالم که این بار رو بعد از یک سال شاید هم بیشتر از روی دوشم برداشتم. حالا شب را بعد شوهر بی مصرف آهو خانم با خیال راحت می خوابم. همش می ترسیدم جماعت مجتمع در این وبلاگ صاحاب عنقریب در خانه مان جمع شوند و بس بشینند و تا ما را وارد این دیار نکنند از جا جم نخورند. خوب خدا را شکر گردش ماه و خورشید را خللی ایجاد نمی شود.
فعلا برای شروع کافی است. بقیه را برای روزهای بعد. اگر همه را روی دایره بریزم که دیگر درش را باز نشده تخته شاید هم پلمپ می باید.
شب خوش.
نظرات 2 + ارسال نظر
دانیاال دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام
عالی بود

ممنونم دانیال جان

مدیروبلاگ1300مقاله وتحقیق رایگان پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:29 ق.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com

سلام
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من درهمان روزلینکتون می کنم
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد