تاریک خانه
تاریک خانه

تاریک خانه

فوتبال از جنسی دیگر !

women footbal, world cup

هرکس تونست حدس بزنه این تصویر مربوط به کدام مسابقه فوتبال هست پیش من یک جایزه داره ; )
تیم ملی نوجوانان نیجریه ؟ لیگ قهرمانی کلمبیا ؟ بسیجی ها آمازون ؟!
نه، هر چی فکر کنید نمی تونید بفهمید این تصویر بانوان محترم تیم ملی زنان نیجریه هست، در حال گرم کردن !
این که چرا این ها همشون قیافشون با مردان فوتبالیست آفریقایی فرقی نمی کنه را درست نمی دانم ! مسابقات جام جهانی فوتبال زنان تو آمریکا داره برگذار می شه، آخرین خبر هم اینه که تیم چین روسیه را زده !
فوتبال زنان از اون اتفاقاتی هست که همیشه خیلی ها وسوسه می شن ببینند چه شکلیه ! من جمله خود من که با دیدن این عکس کلا از فوتبال زده شدم : )
حالا اگر حس کنجکاوی داره قلقلک می ده برید اینجا، یک مجموعه صد و شصت هفتاد تایی یاهو براتون کنار گذاشته : )
البته همشون هم اینطوری نیستند ها ! اگر حالتون بهم خورده اینها را ببینید یکم حالتون جا بیاد: ) ۱۲۳۴ - ۵ - ۶ - ۷

تصحیح : ببخشید مثل اینکه بعضی نتوانسته بودند عکس را ببینند، لینکش را از یاهو گیر آوردم و درستش کردم. حالا نظرتون چیه ؟
نظرات 5 + ارسال نظر
افق دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 06:46 ب.ظ http://loveanddie.persianblog.com

هی...!تو که نگاهتو از من می دزدی.تو که قیافت آشناست تویی که با من حرف نمیزنی نکنه دوستات بهت بگن جوات.تو که هی تو خیابونای شلوغ دستی میکشی و ویراژ میدی تو که به قول خودت تیریپ خفن میزنی میای بیرون تو که هر شب تو دنیای چراغای روشن و کله های گرد و خندون خودتو با حروف پینگلیش پرت میکنی وسط پنجره های کوچک و رنگ و وارنگ تویی که آرزوته یکی یه بار هم که شده همه ی کافی شاپ ها رو دوره کنی .تویی که سر زانوهای شلوار لی تو ریش ریش کردی می گی مده!تو که خطوط چهرتو خوب یادمه تو که هر وقت شیطنتت گل میکرد می اومدی پیش من تا به هوای اسکمو آلوچه زنگ تفریح مدرسه رو دودر کنیم و بزنیم بیرون تویی که از وقتی ریش گانزی گذاشتی احساس کردی بزرگ شدی و منو تحویل نمیگیری ... یادته اون وقتا؟...
به منم سر بزن منتظرم

من از طرف اون از شما عذر می خوام !!

بهار دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 07:20 ب.ظ http://baharkhanom.blogsky.com

بی خیال!
مثل همیشه با کمک راهنماییت مشکلم حل شد.
هوار تا مرسی

مرتضی دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 07:58 ب.ظ http://mortezaa.blogsky.com

مرتضی اعلام می کنه که عکست تو صفحه نمی آید لول بای ...

عکس توی یک سرور مجانی شاید اون موقع کند شده بوده دوباره امتحان کن.

بهار دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 11:02 ب.ظ

من هم این عکس را نتونستم ببینم .حالا هم جنسای من را مسخره می کنی. باشه ...یکی طلبت

فکر می کنم دیگه درست شد.

پویا سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 12:01 ب.ظ http://puyahe.blogspot.com

این زن ها خیلی مردن انگار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد