تاریک خانه
تاریک خانه

تاریک خانه

آنم آرزوست !

Movable Typeیکی دو روزه بیشتر وقتم با html و طراحی می گذره. واقعا لذت بخش و نشاط آوره و برای من هرچند وقت یک بار لازم. چون آدمی که به صورت حرفه ای کاری را دنبال نکنه هرچقدر هم توانایی ها و علاقه اش زیاد با شد باز هم کامل نیست و ممکن خیلی زود از آن حالت خارج بشود. منظورم از کار حرفه ای کار برای پول هست یعنی وابستگی به کار. برای من طراحی و درست کردن وب علاقه ای غیر حرفه ای و تفننی است، و فاصله کارهایی که می کنم بعضی وقت ها آنقدر زیاد می شه که اصلا از مودش خارج می شم و خیلی چیزها را فراموش می کنم یا اصلا حوصله رجعت کردن بهش را پیدا نمی کنم، تا دوباره به دلیلی بیام بشینم سرکار و برگردم به همان شادی و شور قبل برای یادگیری چیزهای جدید و انجام تجربه های نو.
البته این چیزی است که شاید گاهی عذاب آور هم باشه، یعنی کاری را با حرارت خاصی شروع می کنی ولی یک دفعه سرد می شی، مثل آتشی که ماده سوختنی را ازش بگیرن. بعد دوباره یک نور یا محرک جدید تو افق فکر پدیدار می شه و آدم را دنبال خودش می کشه و باز تکرار همان. نمی دانم استادی می گفت اگر بگذاری ارتباطت با آن موضوعی که درگیرش هستی و می خواهی همچنان انرژیت حفظ بشه و ادامه اش بدی کم نشه، هیچ وقت این سردی بوجود نمی آد یعنی تا می بینی داره آتشه خاموش می شه بروی سریع هیزم بیاری. من تجربه خوبی ندارم از این سیستم. دائما در حال زوم این و زوم آوت شدن هستم. ولی بین همه این ها کامپیوتر به خاطر حضور فیزیکیش و جذابیت و تنوعش باعث شده هیچ وقت ارتباط قطع نشه و شاید برای همین من تو کامپیوتر بیشتر از کارهای دیگر پیشرفت کردم.

از حرف اصلی پرت شدم، خلاصه این چند روزه اون اتفاق و عامل گرم شدن این کوره
مرتضی بود. برای وبلاگ لیست کاربران بلاگ اسکای - 321 - قرار شد یک طراحی بکنم. در هین اون کار ذهنم پر از ایده شده بود. البته هنوز کامل و تمام نشده ولی یک استارت دوباره خوبی بود برای من. باعث شد من از جاهای جالبی سر دربیارم، مثل سیستمی که اینجا پیدا کردم مشابه بلاگ رولینگ . روی سرور شخصی نصب می شه و بدون محدودیت می شه وبلاگ های بروز شده را توش لیست کرد.
یا یک سرویس دهنده جالب وبلاگ که از طریق معرفی مرتضی باهاش آشنا شدم. یک اکانت هم گرفتم.
journalspace امکانات خیلی زیادی داره ولی بدیش اینه که فعلا فارسی را ساپورت نمی کنه، البته برای مدیر سایت یک میل فرستادم نمی دانم براش فکری می کنند یا نه. ( در ضمن فردا یک معرفی مفصل تر ازش می کنم که ملت برن وبلاگ ها را بگیرن تا بعضی ها موفق به اهتکار id مثل اینجا نشن، لامصب از تو آستینش هی اکانت در میاره : ) )

ولی چیزی که بیش تر از همه الان بعد از سه ساعت خرده ای که مستمر مشغول آپ لود کردن فایل ها و تنظیمات بودم برایم لذت بخش شد و خستگیم را درآورد سرویس
مووبل تایپ (ص) بود. این برنامه به طرز شگفت انگیزی قدرتمند است. البته قبلا باهاش کار کرده بودم ولی خیلی وقت پیش بود. یک وبلاگ تست هم ساختم تو یک هاست مجانی تا ببینم بالاخره با این آقا زهیر به توافق می رسیم یک هاستینگ ازش بگیزیم و روش mt نصب بکنم : )
ولی وقتی باهاش کارمی کنید متوجه می شید چرا اینقدر علما سفارش اکید به استفاده از اون دارن.
خلاصه الان من کلی I'm feel lucky هستم و اگر فردا یک وقت خبر از کشف یا اختراع چیز مهمی تو دنیای کامپیوتر شنیدید بدونید کار من بوده : )
نظرات 3 + ارسال نظر
مرتضی پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 04:55 ب.ظ http://mortezaa.blogsky.com

سلام عزیز
من ۳ تا یوزری که می خواستم ساختم پس معرفیش کن به بلاگستان تا دوستان حالش رو ببرند ...
راستی عزیز چند سالت هست ...
من ایمیلم در ام اس ان باز نمی شه ایمیل تو در هات میل چی ؟؟؟

من با هاتمیل مشکلی ندارم.
دیروز چند تا میل برات فرستادم نمی دانم دریافت کردی یا نه ؟
سن هم چند می خوره ؟!

[ بدون نام ] جمعه 4 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 12:26 ق.ظ

اینجا تاریکخونه چاپ رنگیه یا هنوزم یه ته مونده نور قرمز توش پیدا میشه؟

اولش همش سیاه سفید بود ولی بعد دستگاه ها عوض شدند، ما فقط تونستیم این دو تا رنگ را توش نگه داریم !

زهره جمعه 4 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:37 ق.ظ http://zohre.blogsky.com

سلام.اولا احتکار رو با این ح می نویسن.ثانیا خوب تنوع طلبه عیب که نداره. شوخی بود از نوشته هاتون خوشم اومد در ضمن به خاطر مساعدتون هم متشکرم موفق و سر بلند باشید.

خوب البته تنوع طلبی خیلی وقت ها هم خوب نیست !
مثل آدمی که در مورد لیدیز هم تنوع طلب باشه :)
پس باید یک مقدار مراقبش باشید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد