تاریک خانه
تاریک خانه

تاریک خانه

اینترنت یک ساله دوای درد

خوب بالاخره داستان نداشتن اینترنت و تمام شدن کارت و جور نشدن جنس برای حداقل یک سالی تمام شد. امروز یک اشتراک یک ساله از شرکت فراکو گرفتم. شرکت خوبی است، هم سرعت خوبی دارد هم مثل بعضی شرکت ها برای خودشیرینی سایت ها و وبلاگ ها را نمی بندد. ضمن این که وبلاگ هودر هم از اینجا قابل رویت است !
نرم افزار
dial spy هم گذاشتم که دقیقا هزینه اتصال خودم را در هر ماه بدانم، تا سر ماه هرچی پول تلفن آمد گردن من نیفتد. از ظهر تا الان نزدیک ۲ ساعت و ۵ دقیقه وصل بودم که شده ۲۱۳ تومان ! تا آخر ماه خدا بخیر کند : )
راستی می دانستید هزینه اتصال از ۸ صبح تا یک بعد از ظهر کمترین میزان است ؟ من فکر می کردم از ۱۲ به بعد کاهش پبدا می کنه که نگو زیادتر هم می شه : (
نرم افزار خوبی است، با هر طریقی که از مودم شما به هر شبکه ای اتصالی برقرار شود آمار و هزینه و زمان اتصال را ثبت می کند. برای جاهایی که به صورت share کامپیوتر استفاده می شود هم خوب است تا معلوم شود کی چه وقت آن لاین شده و خلاصه مناسب برای جاسوسی ; )
هر وقت آن لاین نباشم معمولا برای نوشتن هم موضوعی ندارم، هرچند خیلی دلیلی ندارد که آدم آف لاین نتواند نظر و ایده جدیدی داشته باشد ولی برای کسی که توی اتاقش نشسته و تنها وسیله ارتباطیش با دنیای خارج اینترنت باشد این مشکل طبیعی است. گذشت آن زمانها که تا روزنامه آن روز را نمی خواندیم و کلی تحلیل و تفسیر توی ذهنمان ایجاد نمی شد خوابمان نمی برد، الان خیلی فرقی نمی کند فقط گاهی از روی کنجکاوی اخبار تلویزیون یا روزنامه را می بینم . ( در مورد کتاب هم همینطور، چند تا کتاب خوانده نشده هست که هی شروعش به تعویق می افتد. مثل اینکه اینترنت غیر از اعتیاد مرض خنگی و تنبلی را هم حاد می کند! )
الان به دلیلی دارم دنبال یک نرم افزار تشخیص متن از داخل عکس ( text recognition یا ocr ) می گردم. چند تایی را دانلود کردم و امتحان کردم ولی زیاد جالب نبودند یا نسخه کاملشان پولی بود. اگر چیز بدرد بخوری را می شناسید اسم و آدرسش را بفرستید.
برای فرار از تایپ یک سری مطلب چاپ شده ازش می خواهم استفاده کنم. داستان این تایپ کردن را بعدا کامل تر می نویسم.
یک چیز دیگه قدر ویندوز xp یا 2k هاتون را بدانید، من مجبورم به دلیل خرابی و لاعلاج شدن مشکل ایکس پی فعلا با این ۹۸ مزخرف روزگار بگذرانم. با نوشته های فارسی مشکل داره، اکثر ی ها را هم جدا نشون می ده. اگر راه حلش را پیدا کردم می نویسم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد