تاریک خانه
تاریک خانه

تاریک خانه

یک نرم افزار و یک سرویس بلاگ

DialSpy :: اتفاقا دیروز که داشتم نرم افزار های مختلف را توی دو تا ویندوز ( 98 و xp ) نصب می کردم موقع نصب hidialer برنامه ای که شاید بیشتر از دوسال هست برای کانکت شدن از اون استفاده می کنم به فکر نصب ورژن جدیدش یا یک چیزی مشابه که بتوانه هزینه تلفن را هم محاسبه کنه بودم. واقعا چیز لازمی هست، مخصوصا برای ما که با خط تلفن و dialing وصل می شویم خیلی بدرد می خوره. تمام تنظیمات را متمرکز می کنه و خیلی امکانات دیگه که سیستم خود ویندوز - dialup networking - نداره مثل ثبت و آمار تمامی اتصال ها و غیره.
حالا الان دیدم چند تا وبلاگ یک نمونه ایرانی اش را معرفی کردن دقیقا با همون امکاناتی که من دنبالش بودم یعنی امکان ثبت و تعیین هزینه خط تلفن در هر ارتباط و سیستم آمارگیری زمان های اتصال و ... که hidialer تو این زمینه کمبود داره و ناقصه. به هر حال به امتحانش می ارزد، dialspy نرم افزار ایرانی مجانی ! دانلود ( از طریق قلم )
توضیح : اگر نصب کردید ولی مثل سیستم من برانامه اجرا نشد یک patch دیگه هم باید از اینجا دانلود کنید تا درست کار بکنه.
 
Blogdrive :: سرویس دهنده وبلاگ جدیدی که خیلی ها ازش تعریف کرده بودند هم اگر وبلاگ می خواهید امتحانش کنید. امکاناتش که جالب است، می شود چند نفری هم با یک اکانت مثل موبل تایپ توش مطلب بنویسند. بلاگ درایو 
فعلا که بلاگ اسکای کاربر جدید ثبت نام نمی کنه باید دنبال جای مناسب باشیم.