تاریک خانه
تاریک خانه

تاریک خانه

جوانان مالتی تسک !

« بررسی های انجام شده نشان می‌دهد زمانی را که جوانان و نوجوانان به کار کردن با اینترنت اختصاص می‌دهند، بیش از ساعت هایی است که بیننده‌ی تلویزیون هستند.
افرادی که پاسخ‌گوی بررسی‌های یاد شده بوده، ابراز کرده‌اند که صرف نظر از زمان خواندن و ارسال نامه‌های الکترونیکی، به طور متوسط هفته‌ای 17 ساعت با اینترنت کار می‌کنند و گفتنی این که، آنها تنها هفته‌ای 14 ساعت بیننده تلوزیون هستند و حتا زمان کمتری که در حدود 12 ساعت درهفته است به گوش‌فرا دادن به رادیو اختصاص می‌دهند.
همچنین بیشتر نوجوانان مورد بررسی، اشاره کرده‌اند که ترجیح می‌دهند هم‌زمان با استفاده از اینترنت، از انجام دادن کارهایی چون گوش‌فرا دادن به رادیو و صحبت کردن با تلفن لذت ببرند.
این بررسی‌های نشان می‌دهد، اگرچه گروه‌های سنی دیگر مایل‌اند که تنها از یک نوع وسیله ارتباط جمعی استفاده کنند، اما نوجوانان وجوانان از فراوانی گونه‌های رسانه‌های ارتباط جمعی دچار سر در گمی نشده و حتا بیشتر احساس توان‌مندی می‌کنند. همچنین استفاده از گونه‌های پرتعداد رسانه‌های ارتباط جمعی، فرصت انجام چند کار در یک زمان را برای نوجوانان عصر حاضر فراهم می‌کند. ...»
وبلاگ عمومی
من هم چند بار خواستم از چند وسیله با هم استفاده کنم ولی دچار هنگ و از کار افتادگی شدم حتی موقع پخش موزیک هم اگر به معنی آنچه خوانده می شود بخواهم توجه کنم کار دیگه ای نمی تونم بکنم مخصوصا اگر موقع وبلاگ خوندن باشه : (
نتیجه اخلاقی : سی پی یو مغز من مال دوره ۸۰۲۸۶ شاید هم ۸۰۸۶ هست که هنوز تکنولوژی مالتی تسک بوجود نیومده بود !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد