تاریک خانه
تاریک خانه

تاریک خانه

بلاگ اسکای دوچار گرما زدگی

خدا را شکر فکر می کردم دوباره باید در حالت انتظار به سر ببریم و این واقعا ترسناک بود. فعلا گویا فقط بخش کامنت و آرشیو به مدت دو هفته کار نمی کند که آن هم مشکل بزرگی نیست ولی فکر اینکه این همه نوشته که به هر حال برایش وقت گذاشتی یک دفعه به هوا برود خیلی مایوس کننده است.
یک هفته ای است که به دلایل متنوع از نداشتن اکانت که هنوز هم حل نشده تا خراب بودن کامپیوتر و ... به این جا کمتر سرزده ام و بیشتر زمان ساکن در تاریک خانه خود و دیدن و تجربه آن چه نور مانع از آن است. خواندن مجله فیلم تا دیر وقت کیفی دارد که هیچ کمتر از وبلاگ نوشتن و وبگردی نیست، همین طور دیدن فیلم هایی که فراموش شده بودند و جز در این فرصت های لحظه ای وقت دیگر نمی شود آن ها را کشف کرد و لذت برد. و به این نتیجه رسیدم که اگر چیزی برای لذت بردن در زندگی وجود داشته باشد هنوز می توان بدون خیلی از چیزهای دیگر زنده بود و زندگی کرد.
اگر علاقه مند به عکاسی هستید و بلدید که چگونه از دیدن عکس لذت ببرید از photosig غافل نشوید. مجموعه ای بی نظیر و بی انتها از عکس های عکاسان مختلف در هر گوشه ای از دنیا که به این سایت دسترسی داشته باشند شامل عکاسان حرفه ای و آماتور. شما هم می توانید عکس های خود را در معرض دید هزاران چشم دقیق قرار دهید و از نظرات آن ها استفاده کنید. البته برای فرستادن عکس و نظر دادن برای عکس های دیگران نیاز به داشتن اکانت قویتری دارید نسبت به آنچه به عنوان limited account به صورت مجانی می تواند در دسترس همه باشد. دو نوع  دیگر اکانت های آن basic و premium  هستند که برای داشتن بالاترین امکانات ( اکانت premium ) باید سالانه 25 دلار پرداخت که برای عاشقان عکاسی مبلغ قابل توجهی نیست هرچند که ما در ایران اگر عاشق که هیچ دیوانه هم باشیم و بجای 25 دلار 25 سنت هم نیاز بود کاری نمی توانستیم بکنیم : (
برنامه دیگری که برای خود من جدید بود یعنی تا بحال نیازی به آن پیدا نکرده بودم، برنامه ضبط مستقل صدای یک فایل تصویری در یک فایل صوتی. خیلی وقتها کلیپ هایی را می بینیم که می خواهیم برای شنیدن آن هربار مجبور به دیدن تصویر و اجرای برنامه پخش ویدیو نباشیم، چاره کار استفاده از برنامه virtualdub است. براحتی باند صدا را از فریم های تصویری جدا می کند و اصطلاحا صدا را extract می کند. برای دیدن دستور عمل دقیق تر استفاده از آن اینجا را ببینید. لینک دان لود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد