تاریک خانه
تاریک خانه

تاریک خانه

سینما

امروز بعد از مدتها بد قولی و امروز فردا کردن قراره بریم سینما. این داداش کوچیکه چند روزه چشم دیدنم را نداره، ولی امروز دیگه گفتم هر چقدر هم که کار داشته باشم می برمشان. بردن سینما یکی از معدود کارهایی است که به خواست خودم رسما بر عهده من قرار دارد. چند سالی است که یک گروه چهار نفری شدیم و فیلمها را با تشخیص من با هم می رویم، البته خیلی از مواقع هم من این ها را قال می گذارم و خودم تنهایی می روم : )
آخرین باری هم که باهم رفتیم خانه ای روی آب بود، فرهنگ. حالا امروز صورتی، قدس. بعد از دو ماه.
سینما، موسیقی، ادبیات،... نبودشان و نفهمیدنشان یک نقص است...سالهاست به فکر جبران این نقص هستم... .
نظرات 1 + ارسال نظر
شاهرخ یکشنبه 8 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 02:04 ب.ظ http://sargarmi.blogsky.com

سلام امیدوارم در هدفی که در نظر گرفتی موفق باشی . خوشحال میشوم اگر پیشم بیایی .ایام به کام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد