تاریک خانه
تاریک خانه

تاریک خانه

چند لینک

امروز احتمالا درگیر ادامه نقل و انتقالات سابق الذکر می شوم، فکرش را بکنید جابجایی وسایلی در حدود 2 تن وزن به یک امبار موقت در جایی دور چقدر می تواند سخت باشد. ولی گویا چاره دیگری نیست، وقتی آدم را اخراج می کنند...به هر حال به آن سه وسیله قبلی که گفتم برای فروش هست یک یخچال ویترینی و یک فریزر هم اضافه کنید، اگر مشتری داشتید پورسانت شما هم محفوظ است.
برای امروز چند لینکی که می خواستم از چند روز معرفی کنم را می گذارم.
- یک تحلیل جالب در مورد چگونگی به رهبری رسیدن رهبر فعلی بعد از مرگ رهبر پیشین در نشریه سقف.
- داستان های نویسنده وبلاگ من و انقلاب 57 را هم توصیه می کنم حتما بخوانید.
- نگاتیو چشمان من نیز وبلاگ زیبایی است بخوانیدش.
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 03:31 ب.ظ http://cherknevisisfahani.blogsky.com

به ما هم سری بزن مطالبت جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد