تاریک خانه
تاریک خانه

تاریک خانه

این دیگه چیه ؟

این ها را دارم با این برنامه جدید بلاگ اسکای تایپ می کنم. یک برنامه فوق العاده ساده و ابتدایی که حتی قدرت تغییر رنگ نوشته را هم ندارد. نمی دانم این همه کامینگ سون کامینگ سون (به فارسی نوشتم چون اگه به انگلیسی سویچ می کردم کل نوشته بهم می خورد! ) می نوشتند آخرش این بود ؟ چیزیه در حد مزخرف. اگر دانلودش نکردید نکنید چون چیزی را از دست نمی دهید.
من همچنان از همان ادیتور آوت لوک اکسپرس خودمون استفاده می کنم، امتحانش کنید بی نقص است. برای بک آپ هم می توانید همان نوشته تان را با یک نام به صورت یک فایل ای ام ال (قالب فایل های ای میل) ذخیره کنید بعد کپی پیست کنید.
حالم خوب نیست اضطراب و نگرانی و دلشوره قاطی هم شده اند. اصلا حوصله مهمانی رفتن و تو مراسم شلوغ پلوغ شرکت کردن هم ندارم چه برسد به اینکه بخواهم وسط مجلس فیلم برداری هم بکنم. نمی دانم چرا بعضی ها این قدر دچار کم شعوری هستند. بابا چند میلیون پول هتل و مراسم و کوفت و زهر مار را می دی خوب چند ده هزار دیگه هم رویش، یک فیلم بردار خبر کن که اینطوری آدم را تو رودربایستی گیر نندازی.
حساب کنید حالا من که جزو درجه یک ها نیستم ولی این جالب است که فیلم برداری بخش خانم ها را خواهر عروس می کنه ! کاریش نمی شود کرد ایرانی اصیلند دیگر، یک قران هم یک قران است !
نظرات 2 + ارسال نظر
مهرداد چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 09:10 ب.ظ http://diablo.blogsky.com

موافقم با همش ! هم اون برنامه هه ، هم اون فیلمبرداریه !!!

[ بدون نام ] شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 10:07 ق.ظ

البته ایده خیلی جالب و جدیدی بود!
فقط باید یکم کاملتر بشه...
کسی که html بلد داشه راحت با این برنامه هر کاری بکنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد