تاریک خانه
تاریک خانه

تاریک خانه

آقای خامنه ای !

بخش هایی از نامه ابراهیم نبوی به رهبر :

آقای خامنه ای تا دیر نشده دستور برخورد بی رحمانه تان را بگیرید.


پشت این قدرت هیچ چیز مقدسی نیست، هیچ انگیزه پاکی نیست. عاشقان و فداکاران شما مثل آب خوردن فحش می دهند و با بی رحمانه ترین شکل کتک می زنند [...]. اشتباه نکنید! متاسفانه شما در هفت سال اول حکومت نادرشاه نیستید که قدرت و انگیزه داشت، شما در هفت ساله دوم هستید، همان سراشیبی که تقریبا تمام قدرتمندان برسریر قدرت فریب آنرا خورده اند و دستور برخورد بی رحمانه را صادر کرده اند.
 
نه شما در ایران محبوب تر از صدام حسین در عراق هستید و نه انصار حزب الله و بسیج و سپاه و طرفداران شما انگیزه و عصبیت سربازان و عاشقان صدام حسین را دارند. محض رضای خدا به سرنوشت او نگاه کنید و درس عبرت بگیرید.
 
آیا وقتی در سالهای 1350 تا 1357 در مشهد در جمع روشنفکران خراسان به حکومت ایده آل تان فکر می کردید هرگز گمان می کردید رهبر کشوری بشوید که فقط 15 درصد مردم اش حکومت شان را قبول داشته باشند؟ اگر زمانی به شما می گفتند نظرتان درباره چنین خکومتی چیست چه می گفتید؟ دوروبرتان آینه سراغ دارید؟ چه مدتی است که در آینه به خودتان خیره نشده اید؟
 
... می گویید دوستان ما ملت های مستضعف اند. این ملت های مستضعف کجا هستند؟ [...]  آقای خامنه ای! شخص شما در جهان دوستی دارید که بدون کمک مالی حامی شما باشد؟
 
چه کسانی در داخل کشور قصد توطئه علیه شما را ندارند؟ نهضت آزادی با متوسط سنی 70 سال قصد براندازی حکومت را دارد. ملی مذهبی ها شش ماه بعد از اینکه چهار بار در خانه همدیگر مهمانی دادند شدند تشکیلاتی پیچیده که برای آمریکا کار می کردند. مشارکتی ها جاده صاف کن آمریکا هستند. تندروهایی مثل مجاهدین انقلاب قصد کودتای خزنده دارند. روشنفکران که مادرزاد دشمن اسلام اند. ملی ها که مرتد هستند. جوانان که فاسدند. زنان که متاثر از فرهنگ غربی اند..... اینها را جمع ریاضی ببندید، چند نفر برای شما باقی می ماند؟
 
می دانید! شاخص خوبی به شما می دهم [...]  وقتی مردم کاملا از دست یک حکومت به تنگ می آیند و همه راههای اصلاح بسته می شود، مردم رهبران شان را نفرین می کنند و برای آنها جوک می سازند. به دفترتان بگویید برایتان جوک هایی که پس از توقیف و سرکوب مطبوعات در مورد شخص شما ساخته شد را جمع آوری کند. آنها را گوش کنید و به انگیزه سازندگان آن دقت کنید.
 
 آقای خامنه ای ! در این چهار سال کاری کرده اید که مردم کینه شما را به دل دارند. شما می روید، مطمئن باشید که می روید. حتی اگر به نابودی حکومت مطمئن نباشید به مرگ که ایمان دارید؟ هیچ وقت یادتان نرود که نام نیکی از شما در تاریخ ایران نخواهد ماند.
 
آقای خامنه ای! رهبری حکومتی که مردمش ساعت پایانش را انتظار می کشند کار سختی است؟ نه؟
نظرات 2 + ارسال نظر
لطیفه دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 01:39 ق.ظ http://latifeh.blogsky.com

با این جمله پایانبت کاملا موافقم
موفق باشی
تونستی به کلبه ما هم یک سر بزن

ققنوس دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 01:54 ق.ظ http://lord.blogsky.com

کاملا درسته ... خیلی سخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد