تاریک خانه
تاریک خانه

تاریک خانه

ببخشید... نوت بوک یعنی زندگی !

این یادداشت را می خواستم به عنوان اولین نوشته بعد از نوت بوکی شدن ما با خودش بنویسم ولی از بد حادثه درست امشب یک ماه ما تمام شده الان با یک کارت با این سیستم دسکتاپ متصل شدم که فقط اطلاعاتش را همینجا دارم، به هر حال بالاخره به دست ما رسید این جادوی فناوری؛ هر چند که دقیقا همان که می خواستم و انتظار داشتم نیست ولی لذت و هیجان استفاده از آن را نمی توان پنهان کرد، هر چه می خواهد باشد همین که دیگر لازم نیست برای هر کاری که داری وارد این اتاق ریخت و پاش! بشوی و پشت یک میز رسمی روی یک صندلی سفت بنشینی واقعا عالی است. حالا دیگر خوابیدن و لم دادن و در مسیر بودن و خانه نبودن مانعی برای وصل شدن و کار با کامپیوتر نیست.
الان خیلی خسته ام فردا آن سیستم که دو هفته است علافم کرده را باید تحویل بدم، اینترنت هم که ندارم پس نه بیشتر می نویسم نه فرصت می کنم بخوانم.
راستی توی این فکرم که براش یک اسم انتخاب کنم، فکر می کنید چه اسمی بیشتر به این عضو تازه وارد می آد ؟
راستی برای آنهایی که کنجکاوند بدانند این بچه کیه: اون طفلی فقط یک Compaq Evo N1020  بیشتر نیست.
نظرات 1 + ارسال نظر
حیدر چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 06:27 ق.ظ http://heydar.blogsky.com

SALAM!
Bekhodaa rast migi note book yani zendegi ... az vaghti ke kharidam ino mifahmam ... makhsooosan age barname nevisi kone adam bishtar ino mifahme ... akhe hamishe man khodam moshkel dashtam ke bayad maslan 6-7 saat poshte 1 desktop beshinam hamoon jaaa hey type konam taze mokham ham bade 1 moddat javab nemidad dige vali alan kheili behtare ;) zood pa misham miram 1 jaa dige !! faghat moshkelesh inee ke zire baroon nemishe bahash kar kard!!!!!!!!! Take care

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد